luni, 1 februarie 2016

Dear friend

Oare de ce sunt un optimist și un visător intr--o lume care speranțe? Oare de ce am speranțe intr--o lume fără viitor? Pentru ca eu sunt cel care îmi deschid portile către destinul meu, către viitorul meu. O persoană mi-a spua de curând să deschid ochii și să mă uit în jurul meu ca nimeni nu sta lângă mine și să mă ajute ți și singur mă ajut să grec peste toate pentru ca lumea este egoista. Da îi mulțumesc pentru aceste cuvinte, pentru acest sfat și nu a fost singurul acum câteva zile mi-a mai dat unu: "să trăiesc fiecare clipă cum ar fi ultima din viața mea și să nu mă gândesc la viitor". Sincer îți spun drag prieten ca da o să trăiesc fiecare clipă cum ar fi ultima, dar trebuie să mă gândesc și la viitor , pentru ca sunt un optimist și un visător ceea ce cred ca tu nu o intelegi nici o dată și scuze ca am spus asta, dar asta este felul meu de-a fi. Nu pot să mă inchid în mine când văd ca prietenii mei dragi au nevoie de ajutor, nu pot să stau nepăsător când cineva este rănit sau trist, trebuie sa-l încerc sa-l ajut și dacă nu reușesc , măcar am încercat și sper ca aceea persoană apreciază gestul, la fel cum și eu apreciez gestul ca mă sfătuiești și ca îmi esti aproape cat poți de mult și sper ca ești mandru\a ca îți ascult sfaturile. Din cauza asta prin acesta postare vreau sa-ti multumesc și sper ca vezi.... Cu drag al tău visator

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu