sâmbătă, 3 martie 2012

Gandurile timpului

Au fost niste zile pe care le-am trait cu niste persoane dragi, am primit unele raspunsuri, am raspuns la niste intrebari, dar totul este si mai in ceata pentru mine, nu imi mai gasesc echilibru pe care l-am avut, nu mai gasesc acel lucru sau aceea persoana pe care era langa mine, totul este un abis, un abis pe care singur trebuie sa ies, era sa ma inec, dar am scap , dar acest abis este mai rau decat orice lucru pe aceast pamant, acest abis este timpul, timpul pe care trece pe langa noi fara sa ne da-mi seama, si eu unu cred ca nu mai este timp sa fac ceva sau sa sper ceva, totul este intunecat in mintea mea si confund. Nimeni nu ma poate scoate din acest abis? Persoanele dragi care au fost alaturi de mine zilele astea oare o sa reuseasca sa ma scoata sau o sa ma inec si mai profund in timp? Pentru mine timpul nu mai este esenta, pentru mine esenta este ceea ce simt eu.

2 comentarii:

  1. Persoana care te-a adus in acest abis te poate scoate,si doar vorbind cu ea vei putea iesi din starea asta.si este bine ca esenta sa fie ceea ce simti tu nu timpul,pentru ca fie il bagam in seama fie nu el tot trece.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest abis trebuie să încercăm să-l păşim încet , dacă nu vream să cădem în el ...

    RăspundețiȘtergere