miercuri, 3 februarie 2016

Life

De ce oamenii în zilele noastre te văd ca pe un obiect care te poate arunca când nu mai au nevoie de ține, știind ca ești bum la ceea ce faci și nici mulțumesc nu spun sau te rog? Tu pui suflet în ceea ce faci dar tot te considera un gunoi? Pentru ca trăim dintr-o era materialistă în care doar banii contează și dacă tu omul și!plu nu îți mulțumești șefii atunci în ochii lor ești doar un gunoi care trebuie aruncat. Nimeni nu mai ține cu ține, nimănui nu-i pasă dacă mai trăiești, ești bolnav sau sănătos, pentru ei contează doar banii, spun una far fac altă în așa fel încât tu să pici de prost în față lor. Lu!ea a devenit din ce în ce mai materialista, nepăsătoare, indiferență și parșiva, și tu ca un naiv o crezi și dai tot ce și mai bum dar degeaba, te obosești fizic și psihic și pentru niște amarate de hârtii plastifiate cu care fără nu poți trăii. Îmi irosesc viață, tinerețea muncind ca un rod și timpul trece pe lângă mine fără să-mi dau seamă ca pierd oameni din jurul meu și ca nuot trăii, relaxa sau distra. Asta nu mai este viață, asta este sclavie, ne-am maturizat mult prea repede și am uitat de momentele copilărie, am uitat de copilul din noi. Hai să facem în așa fel încât ca timpul care ne rămâne liber să lăsam acel copil liber și să ne bucuram de momentele unice care ni le da viață chit ca ele sunt mici și nesemnificative, dar să ne amintim de ele la bătrânețe cu lacrimi de bucurie în ochii ca am avut acele momente cu cei dragi nouă, prietenii bunii, familia, copii și nepoții. Hai să ne vedem cu toții intr-un final și să ne uităm reciproc în ochii cum se oglindesc și cum nu au îmbătrânit și să vedem copilul din noi. Eu unu asta am să fac o să laș copilul din mine să fie liber în orice moment liber pe care îl am și să împart acele momente cu cei dragii mie. Să rămâneți cu bine dragii mei prietenii, să nu plângerii după mine dacă o să mă duc înainte să-mi sune ceasul, să va amintiți de mine cu un zambet pe față și cu o lacrima de bucurie ca am reușit să dintr-un în viață voastră și voi în viață mea și chiar dacă ne desparte cerul eu tot lângă voi fi și o să va păzesc și o să mă amintesc de voi oriunde as fi ca fără voi eu nu puțeam să apreciez ce mi-a dat viață, așa ca va multumesc al vostru visator

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu