vineri, 26 februarie 2016

The last goodbye

Sunt un om schimbat, un om care care a vazut, si a trait multe. Drumul meu imediat se termina, este pe sfarsite. Dragii mei prietenii, amici, familie, eu unu nu mai sunt cum ma-ti cunoscut o data, si nimeni nu ma poate ajuta chit ca voi sunteti langa mine. O sa plec o vreme, daca incercati sa aflati unde sunt o sa fie in zadar. fizic sunt bine chiar foarte bine, dar pe dinauntru sunt negru, intunericul ma cuprins, si nu mai mila pentru nimeni si nimic, plec si o sa plec de tot de langa voi... Dragii mei am plecat m-am dus sus intre stele, misiunea mea sa incheiat cu bine. Am inghitit tot raul dar tot nu sunt complet, intr-o buna o sa fiu, dar aceea zi va fi ultima mea zi aici cu voi, dar voi traii cu voi in amintire petrecute ca in rest eu nu mai exist pentru nimeni, puteti vorbi intre voi sa ma intrebati dar eu unu cred ca va fi in zadar. eu am decis ce o sa fac si asta am sa fac si nimic si nimeni nu ma poate oprii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu