miercuri, 21 martie 2012

Gandurile prieteniei

Ieri, a inceput la fel ca toate zilele, o zi normala. Dar nu s-a incheiat asa, s-a incheiat la poalele Colinei, intr-un bar vechi, intr-un bar plin de amintiri si peripeci, Intr-un bar care mie imi starneste amintiri si nostalgi, nostalagi din tineretea mea, din sufletul meu. Chiar ieri ma intrebat un prieten: "ghici peste ce am dat azi?" si eu la randul lui il intreb: "peste ce?", el imi raspunde cu o voce vesela si plina de entuziasm ca si-a amintit copilariile petrecute impreuna: "peste pozele de la majul lu rau." Porma amandoi am facut un moment de tacere si mi-am spus in gand ce amintiri placute, ce distractie pe noi, eram inofensivi, eram copii, eram uniti. Stateam si imi savuream berea inconjurat de fete cunoscute si de persoane care am stat de vorba de mult si se bucurau ca ma vedeau, acelea da amintiri. Dar totusi fiecare om se schimba in felul lui. Toti prieteni nu mai sunt prieteni cum erau o data, sau schimbat. Au ramas putini prieteni pe lumea asta, prieteni la care tin si la care la randu lor tin la mine. Stau acuma sa ma intreb dupa o noapte de distractie si de fum de tigara ca un val de apa tulbure, oare suntemi asa de schimbati incat nu ne mai putem distra impreuna, oare suntemi asa de sitanti incat nu mai putem sta 5 minute la telefon? Intrebati si voi la randu vorstru, intrebati-va in sufletul vostru, oare mam schimbat asa de mult incat nu mai pot sa vorbesc cu anumite persoane, ce ma diferentiaza de ei? Pur si simplu nimic, greseli se fac, se iarta cu timpu, dar si cum timpu vin amintirile petrecute impreuna de prieteni vechi, de aminci si iubite uitate in trecut indepartat, dar totusi prieteni raman prieteni orice ar fi situatia, sunt langa voi prieteni mei cum voi ati fost langa mine si va multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu