marți, 28 februarie 2012

Gandurile dorintei

Ganduri si parfum, un inel si o dorinta, un inger si un muritor, toate se leaga si toate sunt predestinate, dar exista multe intrebi la care nu avem raspunsuri, dar speram ca curand o sa aflem raspunsurile la aceste intrebari, aceste intrebari sunt urmataore:
De ce miai daruit inelul?
De ce ma lasi sa-ti fiu ingerul tau pazitor?
De ce vrei sa te pastrez daca esti ingerul meu?
De ce nu vrei sa imparti aceste raspunsurile cu mine si de ce le ti inchise in tine?
Oare pentru ca imi ascunzi ceva, oare pentru ca tie frica de ce anume iti raspund si de ce anume o sa urmeze?
Stiu ca un am fost perfect si nu am fost cum trebuia sa fiu asta pentru ca inca ranile mele nu sau inchis dar fac tot posibilul sa uit, dar nu prea reusesc si cred ca tu nu ma poti ajuta, dar am sa te intreb intr-o zi daca poti sa ma ajuti .

Un comentariu:

  1. Uneori raspunsurile poti sa le afli si din semnele pe care ti le da persoana respactiva.Poate teama poate rusinea fac pe acea persoana sa fie incapabila de a mai spune cuvine si atunci se va exprima altfel.O persoana trebuie citita ca pe o "CARTE",in interior,nu judecata dupa coperta.

    RăspundețiȘtergere