marți, 6 martie 2012

Ganduri adanci

O noua postare, un nou gand, un nou sentiment, de ce mi se intampla mie asa ceva, de ce nu i se intampla altcuiva asa ceva, sunt intre prapastie si paradis, intrebarile au fost puse, raspunsurile vin cu timpu, dar timpul este un amant foarte rau, nu te lasa sa respiri nici o secunda, mai sunt intrebari de pus, dar cred ca timpul o sa-mi spuna toate, dar eu o fiinta umana, un muritor care a iubit si poate inca iubeste, nu mai are ceva langa el care sa fie intreg, acel ceva este luat, de mult, a trecut o vesnicie de cand nu mai are acel ceva, acuma stau pe ganduri, si ma intreb:
Oare merita sa astept?
Oare merita sa mai iubesc?
Oare merita sa mai tin la acel ceva care mi-a fost luat?
Acesta sunt intreabrile care mi le-am pus ieri, care mi le pun acuma, dar mai este una oare acel ceva ce va raspunde?
Numai aceea persoana v-a stii ce sa raspunda, nu eu, caci eu sunt doar un muritor cu suflet ranit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu