duminică, 4 martie 2012

Ganduri intrebatoare

Tot timpul in cap am un gand, un gand straniu, un gand ciudat.Prin acest gand se poate spune ca imi mai pun niste intrebari, pe care eu poate le stiu sau nu raspunsurile, dar sigur tu le stii, pentru ca sunt adresate tie si numai tie, dar nu stiu daca eu o sa primesc raspunsul la ele, intrebarile sunt urmatoarele:
De ce te porti asa cu mine?
De ce vrei sa mai tinem legatura dupa toate intamplate?
Oare mai sunt sanse ca poate sa fim impreuna?
Oare daca te rog o sa-mi dai inelul tau din nou?
Mie dor sa te vad ma lasi sa te vad? Dar sa fim doar noi doi.
Si mai sunt intrebari care trec ca vantu printre copaci, intrebari spuse de o persoana confuza, la alta persoana confuza, dar intrebarea suprema si ceea mai importanta este: Ce o sa fie cu noi in viitor?
Aceasta intrebare cred ca ti-o pui si tu, dar inca nici nu stie raspunsul la ea, dar poate il stim si nu vrem sa-l spunem. Timpul trece pe langa noi si noi stam intr-o bucla inchisa si suntemi prizonieri intrebarilor noastre, gandurile care imbata cu esenta lor de logica si confuzie este doar un inceput si poate acets inceput are o solutie.

Un comentariu:

  1. De ce ma port asa cu tine? Este simplu: pentru ca după tot ce am avut, nu vreau ca intre noi sa fie un zid gros și vorbe urate sa fie tot ceea ce ne tine. Vreau sa ne amintim ca a fost ceva frumos, chiar dacă am avut și certuri foarte urate. La restul o sa primești răspuns în timp.

    RăspundețiȘtergere