sâmbătă, 16 ianuarie 2016

The last goodbye

Ultimul la revedere, ultima intalnire cu destinul, ultima sansa de intalnire, porma totul se termina, in foc si apa. Devin rece si indifrent pe zi ce trece, nu esti tu devina, nu sunt eu devina, este viata devina ca din cauza ca traim, iubim si suntemi naivi suferim, in loc sa murim si sa fie totul liniste si pace. Prin cimitir ma plimba, plin de morminte vechi antice, strabunii mei sunt acolo, in tarana ma intorc si eu, dar n-o sa fie asa ppentru ca tarana mea o sa fie raspandita in vant si o sa ma duca peste tot unde am putut sa merg cand eram in viata. Incet, incet mor de pe intrautru spre afara. simt cum totul se termina, cum totul devina negru si intuneric, dar totusi o sa fie liniste si pace, linistea pe care o astepta fiecare muritor care a trait, linistea care se aude in vazduh care nu duce sper acel somn adanc al eternitati, nici ingerii sau demonii nu ma pot salva acuma, nici eu nu ma pot salva, nu mai sunt un muritor, sunt un muribund , un cavadru care traiesti printre cei vii, ii observa si ii studiaza, fara sa atinga sau fara sa simta, doar prina tingerea ochiilor pot sa simt, in rest toata simturile sunt moarte. Acesta este ultimul adio, draga viata, acesta este ultimul la revedere draga prieteni, acesta este ultimul buna ziua dragi parintii, o sa fiu tot timpul acolo sa va observ si sa fiu cu voi.
La revedere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu