joi, 21 ianuarie 2016

Bilet de iertare

Am început să simț din nou puterea de a trăii. Am simțit din nou cum este să fiu eu însumi. Ca prim inceput o să iert pe cei care m-au rănit pentru ca iertarea este o fire omenească, dar să uităm ca se spune: " ierți dar nu uiți". Eu prin a ierta am să uit pentru ca așa mă consider eu un om bun și am să le fiu aproape celor care !-au rănit pentru ca nu țin ură pe oameni. Da am zis lucruri urâte acum câteva zile și vreau să-mi cer scuze chit ca știu ca nu o să fiu iertat și uitat, dar prin scuză mea vreau să le fiu aproape pentru ca ierita să ei să știe ca au pe cineva aproape ca prieten, amic, confident. Prin aceste spuse mă refer la ține dragă cititoare, ca poate poți să mă ierți și să uiți cele spune de mine și da știu sunt visător și plin de speranțe , dar așa sunt eu și sper ca te bucuri și o să ai un mic zâmbet pe față când citești această postare care este ție adresată și sper ca o să vezi în mine un amic și prieten bun care poate sa-ti fie de folos și de ajutor. Mulțumesc ca citești aceste poștari înseamnă mult pentru mine ca cuiva îi pasă și la rândul tău cred ca inseamna și pentru ține. Îți mulțumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu