miercuri, 20 ianuarie 2016

Bilet de multumire

De azi o să lupt, și o încerc să-mi fie bine, știu ca multe lume este lângă mine și mă susține așa cum știu ei mai bine, vreau să-mi cer scuze pentru că știu ca fiecare au problemele lor și da am fost egoist la unele faze, eram pierdut în partea întunecată a minții mele care mă face să zic lucruri care rănesc și care îi îndepărtează pe restu de mine, sincere scuze. Știu ca nu vreți nimica de la mine, știu ca asta este luptă mea și trebuie să înving frică care mă cuprinde. Da o să fie greu dar cu timpul o să reușesc să fac totul cu putință să fiu din nou eu. Acel eu care cu toții l-au îndrăgit și iubit. Sincer mulțumiri pentru cei care sunt aproape de mine și dacă vede cineva această postare am rugămintea să o de-a mai departe și să răspundă la scuzele și la mulțumirile mele, ca fără familie și prietenii mei apropiați până acuma nu eram. Da am fost rănit, da am fost înjunghiat cu cuvinte dure și nemiloase dar asta nu înseamnă ca trebuie să mă dau bătut, asta înseamnă ca trebuie să lupt mai departe și să-mi refac acele rănii deschise care încă le am. O laș timpul să treacă , o să ne vedem și o să ne auzim și ai vezi ca o să fiu din nou omul pe care îl cunoașteți, acel om vesel și prietenos, acel om care sare imediat în ajutorul celor dragi, care plânge cu ei și care încearcă să va facă speciali, pentru ca sunteți special ca ați intrat și sunteți în viață mea. Va mulțumesc din nou și fie ca viață să va aducă numai bucurii și fericiri pentru ca mi-a adus lecții de viață care vreau să le trăsnit la alții care au nevoie de ajutorul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu