vineri, 24 februarie 2012

Gandurile unui soldat

Saptamana asta mi-am inghetat gandurile cu alcool si le-am intunecat cu ceata tigarilor, parca nu am fost eu, parca ceva din mine a disparut si nu mai exista, acel ceva ce am avut si a plecat pentru totdeauna. Sunt singur, dar nu sunt trist, sunt printre prieteni, suntemi niste soldati care in fiecare ducem o batalie unele le castigam, altele le pierd , dar trebuie sa ne gandim din asamblu ca razboiul deabea a inceput si o sa-l castigam. Acest razboi cu viata cu oameni inegriti si egoisti, aceasta este lupta noastra pe acets pamant, sa facem totul sa ne fiue bine sa ducem o viata linistita si plina de iubire. Hai razboinucului sa mergem mai departe ne astepta multe aventuri in acesta lume, ia-ma de mana si credema n-o sa regreti.

Un comentariu: