miercuri, 1 februarie 2012

Ganduri de adio

Ma innec in fumul de tigara care le aprind din 5 in 5 minute, ascult muzica ca sa ma calmez, vorbesc cu oameni ca sa-mi treaca, dar nimeni nu stie ce este in sufletul meu acuma. Un suflet care vroia sa fac un bine dar a gresit mizerabil pentru ca din nou s-a intors la greserile trecutului si asa a pierdut ceva scump inimei lui, care nu mai poate sa se intoarca niciodata. Am incercat si tot am incercat dar nimic nu po sa fac pacatele parintesti nu pot sa le schimb de tot. Sunt un nebun, un om care este singur si vrea sa moara pentru ca numai are nimic in suflet si in piept. Un om parasit si gresit din nastere, nu mai poate traii. Aceste sunt poate ultimele cuvinte pe acest blog de ganduri, care poate n-o sa mai scrie niciodata pentru ca persoana care ia fost dedicat acest blog nu-l mai vrea sa-l vada si sa-l asculta pentru ca am mintit, ultima speranta s-a duc, a plecat gata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu