luni, 21 noiembrie 2011

Gandurile actiuni

M-am intors cu puteri noi, cu sperante care cand o data au fost distruse, am fumat, am baut(dar nu mult), sunt trezit la realitate, sunt legat de maini si de picioare de o faptura gingasa, un inger/demon, o persoana care tin mult. Sunt multe lucruri care trebuie sa le fac, sunt multe batali pe care trebuie sa le castig, cu sange varsat si sudura acumulata, sunt un luptator, un razboinic care lupta pana la ultima suflare, care tine in mana spada care ia fost loiala in toata bataile, merg la razboi, merg la razboi cu mine insis, merg la un razboi pe care poate nu-l pot castiga, dar am speranta si curaj ca pot castiga, lupt impotriva lu Goliat, un gigant care nimeni nu la batut, dar eu un muritor fraget sunt in fata lui doar cu prastie si o piatra de pe jos, si ma gandesc daca pot sa-l bat. Dintr-o lovitora de piatra in cap a cazut nemiscand nici un os, l-am invis, dar acuma vine etapa urmatoare, lupta cu mine insis, oare pot sa ma bat pe mine, oare pot sa fiu un om mai bun, oare pot sa castig acest razboi, nu trebuie sa pun intrebi aiurea, nu trebuie sa ma gandesc, TREBUIE SA ACTIONEZ PANA CAND NU ESTE PREA TARZIU, TREBUIE.
The show must go on.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu