joi, 3 noiembrie 2011

Gandul ultimei dorinte

Am cautat dar nu am gasit, am scormonit dar degeaba, sunt o umbra, un duh, sunt un mor care merge printre vii, nimeni nu ma vede, nimeni nu ma aude, nimeni nu ma simte. Tu trebuia sa ma vezi, tu trebuia sa ma auzi, tu trebuia sa ma simti, dar nu ai facut-o, dc? Pentru ca crezi in ceva ce nu o sa fie, si asta te doare si te macina, dai drumu dar sunt sigur ca nu poti pentru ca nu vrei. Am pierdut meciul dar batalia inca nu, firul s-a rupt, s-a ars in iadul vieti. N-o sa ma cauti pentru ca te cunosc, n-o sa te caut pentru ca stiu. Amandoi am fost violati de viata, dar unu dintre noi s-a retras, spunemi tu cine este acela. Acesta poate fi ultima mea postare pe blogul aceste, daca fac ceva ce trebuie sa facut cu mult timp in urma, dar...Hmm dar-ul acesta pune semne de intrebare pe care nici eu nu ii stiu raspunsul. Am sa ma imbat pana cand am sa mor, am sa fumez pana cand nu mai pot, dc? Raspunde tu la intrebare, sau poate stiu deja raspunsul pentru ca nu este o cale buna sa o fac. M-am sacrificat dar nimeni nu ma apreciat niciodata, Am pus punct si am plecat..

2 comentarii: