joi, 10 noiembrie 2011

Ganduri mincinoase

M-am intors cu un gust acru de mintiuna in gura, mintiuna mea, mintiunea pe care am spus-o unei persoane dragi mie, si care nu mai vrea sa aiba nici o legatura cu mine, nu mai vrea sa vorbesc cu ea, nu mai vrea sa ne vedem, nu mai vrea nimic, de la mine, n-o intereseeaza ce fac si ce simt, n-o intereseaza daca traiesc sau mor, n-o intereseaza nimic, numai sa fie lasat in pace si sa nu mai aiba nici o legatura cu mine, pentru ca am mintinut-o i-am inselat increderea, nu ma mai crede niciodata daca o sun imi inchide. Nu mai sunt ce am fost, sun un mincinos si un las, un fricos si un papa lapte, asta sunt, nu ma mai vrea niciodata inapoi langa ea. Vreau sa mor sa nu mai stie de mine, sa dispar definitiv din viata ei pentru totdeauna, ei nu ii pas de mine, nici un strop de lacrima varsat pe geam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu