duminică, 17 aprilie 2016

Zilele care vor venii

Zilele astea am avut parte de niste lectii de viata, care pot spune ca sunt niste lectii care o sa le mai am de acum incolo. Acele lectiid e viata in care poti sa spui ca tot ce se intampla se intampla cu un motiv, si acel motiv este sa fiu singur si sa nu imi pese de nimica, sa fiu indiferent si sa nu ma incred in nimeni, am observat ce important sunt pentru amicii mei, care puteam sa bag mana in foc pentru ei, poate este vina mea ca m-am retras, sau este vina lor ca nu ma cauta, ca nu mai vorbim cum vorbeam , ca poate s-au schimbat. Am observat destule , si am cazut la concluzia ca sunt in plus si nu am ceva, asa ca ma retrag o sa devin solitar, n-o sa mai caut pe nimeni , o sa devin indifrent , o sa devin o umbra , o fantoma pentru ei, chit ca ei ma consider un prieten bun , dar nu am vazut sau observat ceva sa faca sa ma tina langa ei, asta este fiecare cu viata lor, fiecare cu treaba lui, fiecare cu necazurile lui. Eu sunt bun doar sa le fiu alaturi sufleteste, sau material in rest , sunt un nimeni , un nimic si asa o sa fiu de acuma incolo un nimeni si un nimic pentru toti....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu