vineri, 8 aprilie 2016

Simpul eu

A trecut ceva, chiar a trecut mult, am fsot ocupat, m-am preocupat de cei dragii mie, si sincer ma simt bine chiar foarte bine , am un succes care toti viseaza, asta este fericirea interioara, simt ca ma ridic acolo sunt sa am grija de cei din jur, dar misiunea mea inca nu este pe sfarsite, drumul meu in viata a reinceput, suparari, tristeti, l-am dat la o parte, sunt fericit, plin de viata , ascultand doar vocea interioara, care tipa in nestire, facandu-ma sa cred ca toate trec si eu sa fiu cu zambetul pe fata tot timpul, cei dragii sunt langa mine, dar cel mai importat este sa fiu eu insusi langa mine, ca in momentele grele doar eu singur ma pot ridica si triumfa, si o sa bat, o sa ma lupt fizic si psihic cu mine insusi, o sa-mi depasesc limitele, o sa fiu ceava mai bun, o sa fiu un inger pazitor. Da acel pamanteam se va ridica si va pazii pe cine trebuie si acel cineva esti tu insusi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu