luni, 7 octombrie 2013

New Chapter

A venit timpul sa mai scriu, a venit timpul sa mai gandesc, a venit timpul sa ma indragostesc. De ce spun asta?
Pentru ca mi s-au intamplat niste fenomene stranii zilele astea care spun multe si prin vorbe dar prin fapte mai multe decat imi pot imagina. Am cunoscut pe cineva, o fata cu parul balai si cu ochii ca carbunii, draguta firava, nevinovata, dar in acelas timp si foarte matura pentru varsta ei. Mi-a placut si imi place de ea, suntemi impreuna sper pentru mult timp... Dar este o problema distanta, care ma face sa innebunesc din cauza ca nu pot sa o tin in brate sau sa o sarut , sa ma uit in ochii ei ca sai spun ce simt. Ea se vede a inceput sa simta ceva, a inceput sa tina la mine si o cred, spune ca sunt un om special, dar eu cred ca sunt doar un om simplu, poate pentru sunt acel om special care poate o sa-i schimba viata nu stim ce ne poate ofere viitorul dar sper sa fie cum este armonie si iubire, sacrificiu si comprimisuri, sa fim bun in ceea ce facem si sa facem impreuna un bine pentru toti. Ea este speciala pentru mine pentru ca se vede ca este o fata buna, cu suflet mare si care vede cate o data lumea altfel cum  vad altii dar ii mai trebuie antrenament spiritual si meditatie sa vad lume cum este ea cu adevart si sa vada cine ii vrea bine si cine ii vrea raul. Ea cred sper sa-mi schimba viata si o sa fiu impreuna la bine la rau. For me special little one.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu