duminică, 22 aprilie 2012

Gandurile unui inger/drac

O da, o seara cand ingerii au cayut in pacat, wekeendu asta m-am apropiat mai multe de paradisul care il traiesc zilnic, sambata am fost in compania unor ingerasi care tin mult la ei, ne-am plimbat, am zburat, ne-am intins aripiile si ne-am luat zborul toti 3 ca un trio, ca cei muschetari, neinfricati si nepasatori, totul se inconjura in jurul nostru, nimeni si nimic nu putea sa ne desparte, nici distanta care o avem intre noi, si daca te gandesti bine se face un triunghi care este cel mai stabila piesa geometrica. Ne-am plimbat goi pe norii albi de pe cerul albostru, soarele ne-a insotit, si ne-am imbracat in cuvinte. Duminica a fost seara dracului, am pacatui din cauza ca am fost cu cei 4 draci care ma distrez si rad, ca intre draci am fost eu un inger decazut, pentru ca si ingerii cad in pacat, si am cazut pentru ca se poate si nu am frica Celui de sus. Eram inconjurat de noaptea cea rece care mi-a adus doar aventuri si pacate implinite. Sunt jumate inger, jumate drac, ziua sunt un inger ca din povesti si care auzi de la parinti, noaptea pacate ma inconjuoare si tentatile le dezvalesc de carapace si ajung la nucleul lor, deci prin urmare sunt un drac. Asta este viata mea, asta este placerea care o am, sar la fiecare oportunitate care o prind si o tin strans si o sug de energie pana cand nu mai este nimic. Viata este frumoasa in felul asta, poti sa spui ca am ajuns un om implinit, dar inca nu cu timpu voi fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu