joi, 26 aprilie 2012

Gandurile unei umbre


A mai trecut o zi, a mai trecut o noapte, a trecut timpul ca singerea unei tigari lasate sa se fumeze singure. Sunt multe de spus, multe de intrebat, multe adevarul de afalt. Poate unele le-am aflat azi, poate au fost doar mintiuni, dar un lucru este sigur ai inceput sa vorbesti din nou cu mine, dar nu stiu de ce ai spus tu un motiv, dar nu cred ca acelea este motivul. Am vorbit multe azi, poate te bat la cap, poate ti-am spus sa te trezesc la realitate, dar tu esti o persoana foarte incapatanata si nu prea bagi la cap, dar poate intr-o zi os a fi altcumva si o sa bagi, cine stie si paote atunci chiat o sa fiu foarte mandru de tine, acuma sunt doar mandru. Cum am auzit din gurita ta ca esti mandra de mine, dar sa vazut pe fata ca erai dezamagita, dar esti o persoana puternica si os a reusesti sa treci peste. Am vazut mi-ai dat inelul si iti multumesc, dar ti l-am inapoi si poate nu te intrebi de ce sau poate te intrebi, sau poate ai realizat dar eu nu spun doar daca ma intrebi. Ma intreb doar unele ganduri marunte care nu ma lasa in pace:
De ce mi-ai spus ca ai pierdut inelul si nu mi-ai spus adevarul de la inceput?
De ce ai inceput din nou sa ma bagi in seama?
De ce imi spui mie un muritor care merita ignorare, secretale tale?
De ce , pentru Dumnezeu de ce eu?
Poate intr-o zi o sa-mi spui, poate intr-o zi o sa-mi marturisesti, dar poate astept degeaba, nici eu nu stiu, parca ma aflu intr-o umbra care nu am iesire si tu esti singura care ma poate scapa, te rog scapa vreau sa vad luminea din nou te rog.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu