duminică, 18 septembrie 2011

Ganduri zbugiumate

Ma gandesc la ganduri frumoase, dar nu pot pentru ca stric tot de ating, toate zilele frumoase petrecute ruinate cu un singur apel, si ca nu ascult, ca nu inteleg, pentru ca sunt incapatanat si copil mic. Nu stiu ce sa fac, sau cum sa fac sa fiu langa ea, nu vreau sa o pierd, nu vreau ca totul sa se ruineze, nu vreau ca iubirea noastra sa se stinga, nu vreau... am sa fac tot posibil sa fac bine sa nu mai reactionez cum am reactionat, ams a te ascult la orice spui si orice vrei.
" Doamne asculta ruga, Doamne te rog i-am o mana ca ea sa fie fericita
  Doamne te rog i-am vederea si aratai calea
  Doamne te rog i-am auzul si spunei ce sa faca
  Doamne i-am viata si da-i o viata mai buna plina de fericire si bucuri
  Doamne asta imi ruga mea te rog doamne asculta ruga, numai pentru ea traiesc."
The show must go on

Un comentariu: