vineri, 9 septembrie 2011

Ganduri de noapte

Azi a fost o zi plina prima parte plina de armorie liniste si dragoste, dar dupa amiaza si seara a fost o noapte pe care nu vreau sa mai traiesc vreodata, o noapte plina de indifereta si de inima de gheta. Eu nu stiu ce sa intampla si o sa ma intreb de acum incolo daca o merit sau nu. Stiu ca gresesc, stiu ca sunt aiurit, dar nu am pacatuit pacatul suprem. Sunt om si sufar, am suferit si cred ca o sa sufar in continuare pentru ca o iubesc as da tot mi-as da viata sa o vad o clipa fericita, as disperea din viata ei daca asta o face fericita, as lua tot raul care sa depus peste viata ei, si l-as pune pe mine, pentru ca ea nu trebuie sa sufere, nu trebuie sa-i frica, trebuie sa fie fericita, vesela si curajoasa. Se sacrifica sa ne fie bine si eu un neghiob si jumatate nu am cum sa o ajut, si asta ma doare pe mine cel mai tare ca nu pot sa fiu langa ea cand ea are nevoie cel multa de mine, cand sufera, mai bine eram un inger si sa stau tot timpu cu ea si o sa pazesc si sa fiu acolo pentru ea tot timpu, dar nu sunt. Sunt om si asta ma intristeaza cel mai mult.
The show must go on

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu