duminică, 1 iulie 2012

Ganduri de ramas bun?

Dureri de cap, inimi distruse, spirite nervoase, vina data in colo si colo, la asa ceva s-a ajuns de la o prietenie frumoasa, dar cine este cel care o sa puan capat eu sau tu, sau chiar amandoi, poate ca eu din reactile mele de azi, indiferentele mele de azi si poate este de "the last goodbye", cine stie? Pentru ca este in zabar, ca eu iti spu si iti explic si degeaba pentru ca esti incapatanata si nu ma asculti si se ajunge la ceea ce nu vrem la certuri inutile si la distrugerea prieteni care o avem. Dar oare o avem asat ma intreb, de ce vorbim sa de mult in fieacre zi, de ce ne cautam unu pentru altu asa de mult? Sunt niste intrebi puse si care n-o sa fie raspuns al ele niciodata pentru ca nici pe ele n-o sa le pun. De ce vrei sa iti tin eu inelul cand intre noi nu este nimic? tu ai spus ca te-ai dezobisnuit cu el, dar eu nu cred, bine fiecare cu parerea lui, fiecare crede ce vrea, dar tu sa fi fericita asta vreau, dar se pare ca nu reuses sa te fac pentru ca nu pot, te bat la cap, iti spun dar tot degeaba pentru ca te cunosc si te citesc ca pe o carte deschisa, iti stiu fiecare actiunea si reactiune, stiu cand minti sic and spui adevarul, stiu cand esti trista sau fericita. Esti o carte pentru mine care nu mai este un mister, dar este o carte pe care o citesc zilnic cu multe placere si nu ma plang, ce spune ea spune multe autorul este anomin si asa ramane. Sunt mai multe de spus dar nu vreau sa-ti rapesc din timp, pentru ca timpul pentru tine este precios, dar pentru o clipa citeste ce am scris aici si poate realizezi ca nu iti vreau rau, ci binele. Poate de azi o sa fie ramas banu, poate de azi nu mai vorbim pentru ca am reactile mele fata de tine de azi au fost pline de indiferenta si nepasare. Te intrebi de ce ? Poti sa ma intrebi si poate iti raspuns. Aici am incheiat citatul, scrisoarea, gandurile. La revedere.

Un comentariu: