vineri, 7 octombrie 2011

Gandurile de aseara

Wow... de unde sa incep, sunt multe de povestit si de spus, sincer nu stiu de unde sa incep, inca si acuma am emotii, si ea cred ca spune ca viseaza. Ce s-a intamplat ieri nu mi s-a mai intamplat niciodata pana acuma si nici ei, dar am facut-o si pe asta, sunt nebun si stiu asta, poate foarte nebun, dar am facut-o pentru un singur motiv ca o iubesc foarte mult, si nu stiu daca o sa mai fac ceva asa de nebuneste, dar poate am sa mai fac si ceva si mai nebuneste. I-am dat sa-mi citeasca ce am scris in agenda, si cand a deschis a vazut un plic, in plic era o felicitare si in felicitare era un inel, cand la vazut nu mai avea cuvinte nu mai stia ce sa spuna, ma luat in brate si ma sarutat, avea o sclipire, o sclipire pe care n-o a avut-o niciodata, nu am vazut-o niciodata cum a fost ieri, a fost un vis devenit realitate, nu putea sa-si ia ochii de la el si nu stiu daca si acuma ii vine sa creada, dar ramane de vazut, am mai oprit timpu inca o data si o sa-l mai oprim, impreuna suntemi puternici, impreuna putem muta muntii si putem dezlusi misterele iubiri. Impreuna iubirea noastra este puternica si nimeni si nimic n-o poate dezlega.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu