miercuri, 3 august 2011

Ganduri recente

Stau pe ganduri, oare ma gandesc bine ceea ce fac? Oare trebuie sa ajut sau sa stau degeaba si sa raman indiferent? Nici eu nu stiu ce trebuie sa fac, sunt confuz si fara raspunsuri. De ce nu ma asculti cand iti spun un sfat stii ca nu spun de rau, de ce nu vrei sa ne intalnima doua zi ca stiu ca prezenta mea iti face bine, asta ma scoate din minti si cu asta ma indepartezi de tine pentru ca asa este de ce nu poti sa fi putin altfel ca stii ca vreau doar sa te ajut spune-mi de ce? Hm... poate nici tu nu stii, sau nu vrei sa stii dar tine minte, ca daca in viitor sa o sa fie la fel si o sa-mi spui la fel tu o sa ma pierzi si crede-ma o sa doara, pe mine n-o sa ma doara mai tare decat pe  tine pentru ca eu o sa fiu indiferent si o sa fiu satul, dar tu ramai la fel cum esti un inger decazut, o floare singuratica intr-o campie de urziti cu nimeni langa tine.Eu am sa-mi de drumul meu daca se va intampla asa tu ai sa ma cauti in zadar ca eu nu voi mai fi langa tine.
The show must go on

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu